قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن IPE

تیرآهن IPE، مخفف I Profile Eroeenne است که به عنوان محصول نیم‌پهن شناخته شده و بر اساس استاندارد اروپا تولید می‌شود. این محصول به‌عنوان یکی از معروف‌ترین محصولات موجود در بازار فولاد است که در دسته‌ی محصولات معمولی جا دارد و شکل ظاهری آن شبیه به حرف I انگلیسی است.

قیمت روز:

تماس بگیرید

قیمت تیرآهن

قیمت تیرآهن ذوب آهن

آخرین بروزرسانی: 1403/03/30ساعت 15:30:00
شرححالتقیمتتغییرات
تیرآهن ضخامت 12شاخه 12 متریتماس بگیرید_
تیرآهن ضخامت 14شاخه 12 متریتماس بگیرید_
تیرآهن ضخامت 16شاخه 12 متریتماس بگیرید_
تیرآهن ضخامت 18شاخه 12 متریتماس بگیرید_
تیرآهن ضخامت 20شاخه 12 متریتماس بگیرید_
تیرآهن ضخامت 22شاخه 12 متریتماس بگیرید_
تیرآهن ضخامت 24شاخه 12 متریتماس بگیرید_
تیرآهن ضخامت 27شاخه 12 متریتماس بگیرید_
تیرآهن ضخامت 30شاخه 12 متریتماس بگیرید_

تیرآهن نام آشناترین مصالح ساختمانی است. علاوه بر ساختمان سازی، در عملیات عمرانی نیز کاربردهای بسیار زیادی دارد. یک مقطع به طول 12 متر است و بدنۀ آن شامل دو بال و یک جان است. بخش میانی تیرهای فولادی را در اصطلاح فنی، جان می گویند. جان توسط دو بخش به نام بال، احاطه شده است. دو بال تیرهای فولادی، به موازات هم قرار دارند. استفاده از تیرهای فولادی در سقف و ستون، رایج ترین کاربرد این محصول است.

قیمت تیرآهن خارجی

وزن، یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت تیرآهن است. همانطور که در بالا گفته شد، وزن تیرهای INP بیشتر از IPE است. به بیان دیگر، به طور کلی، وزن تیرهای فولادی که با استاندارد چین و روسیه ساخته می‌شود، بیش تر از تیرهای فولادی داخل کشور است. بنابراین، محصولات وارداتی، اگر تولید کشور چین و روسیه باشد، با قیمت بالاتری عرضه می‌شود. در حال حاضر، ترکیه، روسیه و کره از جمله کشورهایی هستند که تیرآهنشان به داخل کشور ما وارد می‌شود.

قیمت تیرآهن داخلی

در مورد محصولات داخلی نیز گاه برند تولید کننده بر نرخ فروش محصول تأثیرگذار است. فایکو، اهواز، یزد و ذوب آهن اصفهان، از برندهای داخلی تیرآهن هستند. قیمت هر یک از این کارخانه های تولید کننده، در یک روز، ممکن است با قیمت دیگر کارخانه متفاوت باشد.

 

برای مشاهده قیمت های روز در کانال تلگرامی آهن حدید اینجا کلیک کنید.

نام و نام خانوادگی