قیمت ورق روغنی

قیمت ورق روغنی

عرضه بصورت شیت و رول

موجود در ضخامت های:

0.5 – 0.6 – 0.7 – 0.8 – 0.9

قیمت روز:

تماس بگیرید

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه

آخرین بروزرسانی: 1403/03/30ساعت 15:30:00
آخرین بروزرسانی: 1403/02/18 ساعت 12:30:00حالتواحدقیمت
ورق روغنی فولاد مبارکه 1000 * 60رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق روغنی فولاد مبارکه 1250 * 60رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق روغنی فولاد مبارکه 1250 * 100رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق روغنی فولاد مبارکه 1250 * 125رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق روغنی فولاد مبارکه 1250 * 150رولکیلوگرمتماس بگیرید
ورق روغنی فولاد مبارکه 1250 * 200رولکیلوگرمتماس بگیرید

قیمت ورق روغنی بسته به عوامل مختلف می‌تواند به صورت روزانه تغییر کند. کیفیت کارخانه و اصل بودن کالا از جمله مواردی هستند که نقش موثری در قیمت ورق روغنی خواهند داشت. کسب اطلاعات کافی و آگاهی نسبت به قیمت می‌تواند به شما در خرید ورق روغنی منصفانه کمک کند.

خرید ورق روغنی

ورق روغنی از تولید ورق سیاه با روش نورد سرد تولید می‌شود. یکی از علت‌های نام‌گذاری این محصول، به دلیل شکل ظاهری آن است. پس از تولید آن با روش نورد سرد، روغن‌کاری شده تا در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت مناسبی از خود را نشان دهد. کیفیت محصول نهایی با توجه به مواد اولیه مورداستفاده در خط تولید، بسیار بالا است. بیشترین کاربرد این نوع ورق، در مصارف صنعتی خودروسازی، ساختمان‌سازی و ساخت انواع قفسه است که ظاهر مسئله مهمی باشد.

این محصول به سه صورت معمولی st12، نیمه‌کششی st13 و فوق کششی St14، در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند. ضخامت ورق روغنی در حالت استاندارد بین 03/0 تا 3 میلی‌متر و عرض آن‌ها بین 100 تا 125 سانتی‌متر است. معمولا وزنی برابر با وزن آهن را دارند. چنانچه قصد خرید ورق روغنی را دارید می‌توانید از طریق سایت آهن حدید، اقدام به ثبت سفارش کنید.

قیمت روز ورق روغنی

کیفیت محصول نهایی و اصل بودن کالا از جمله مواردی هستند که بر قیمت روز ورق روغن تاثیر مستقیمی دارند. علاوه بر این عوامل دیگری مانند اندازه ورق روغنی از لحاظ عرضی، ضخامت آن، نحوه تولید و میزان روغن‌کاری به منظور ایجاد قابلیت ضد زنگ‌زدگی بر روی ورق روغنی نیز می‌توانند در قیمت‌گذاری این محصول تاثیرگذار باشند.

همه ما می‌دانیم که میزان عرضه و تقاضا در بازار فولاد می‌تواند قیمت روز ورق روغنی را تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به مذاکرات برجام، میزان تورم جهانی و داخلی، نوسانات بازار ارز و دلار و هم‌چنین افزایش و کاهش قیمت در بازار فولاد و آهن، قیمت آن می‌تواند به صورت روزانه متغیر باشد. کارشناسان ما در آهن حدید تمام تلاش خود را می‌کنند تا قیمت‌گذاری این نوع ورق را به روزرسانی کرده تا شما بتوانید یک خرید مقرون‌به‌صرفه و مطمئن را در بهترین زمان ممکن انجام دهید.

انواع ورق روغنی

این محصول بر اساس نوع، اندازه عرضی، ضخامت و کارخانه تولیدکننده در دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم می‌شود.

بر اساس نوع

  • ST12 یا معمولی
  • ST13 یا نیمه‌کششی
  • ST14 یا کششی قوی

بر اساس کارخانه و برند

  • فولاد مبارکه
  • فولاد غرب
  • هفت الماس
  • اراک
  • و…

جمع بندی

با توجه به تولید این محصول با کیفیت بالا، زیبایی ظاهری و هم‌چنین تولید با دقت، استفاده از این محصول فولادی می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.  قیمت ورق متناسب با عوامل مختلف از جمله اندازه، فرآیند تولید، ضخامت، برند تجاری تولید کننده و هم‌چنین نوسانات بازار فولاد و آهن، بالا و پایین شدن قیمت ارز و دلار، هزینه مواد اولیه، شرایط سیاسی و اقتصادی کشور، تعیین و به صورت روزانه اعلام می‌شود.

شرکت آهن حدید با عرضه مستقیم ورق روغنی با کیفیت بالا به شما این اطمینان را می‌دهد تا بتوانید خرید ورق روغنی را به صرفه انجام دهید. به منظور کسب اطلاع از قیمت امروز ورق روغنی می‌توانید با کارشناسان فروش ما در آهن حدید تماس حاصل نمایید.

 
نام و نام خانوادگی